Re: zaginione partycje

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 00:20:44 MET DST

mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> wypadłuy mi z dysku partycje, które znajdowały się powyżej 512 kB.

Miałem Ci zwrócić uwagę - nie kB tylko MB ;))

> Udało mi się odzyskać znaczną część danych przy pomocy easy recover -
> wstyd powiedzieć - windzianego.
>
> Może wybaczycie mi ten grzech i podpowiecie co należało by zrobić dla
> odzyskania całości danych - po zachowaniu "easy" widać, że dane
> ewidentnie pozostały na soich miejscach i raczej nie są uskodzone.

Widziałem kiedyś takie narzedzie które na prawdę usuwało z miejsca
wszytsko - zerowało dokładnie dysk calutki ;) Z pakietu NU ;)

> Jest narzędzie o nazwie bodajże DFSE, które może przywrócić partycje -
> niestety nie mogę trafić na jego trop - gdzie ono leży?
>
> A może ktoś poradzi jeszcze coś?

Tak jak mówiłem w mailach - "dfsee" ;))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564