zaginione partycje

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 04:40:31 MET DST

wypadłuy mi z dysku partycje, które znajdowały się powyżej 512 kB.

Udało mi się odzyskać znaczną część danych przy pomocy easy recover -
wstyd powiedzieć - windzianego.

Może wybaczycie mi ten grzech i podpowiecie co należało by zrobić dla
odzyskania całości danych - po zachowaniu "easy" widać, że dane
ewidentnie pozostały na soich miejscach i raczej nie są uskodzone.

Jest narzędzie o nazwie bodajże DFSE, które może przywrócić partycje -
niestety nie mogę trafić na jego trop - gdzie ono leży?

A może ktoś poradzi jeszcze coś?

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >