Re: Kodowanie w OO/2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 09:45:17 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Otworzylem sobie polski dokumet worda w OO/2 beta3 i mam krzaki... czy da sie to
> jakos zmienic?

Sądzę że można - otwórz dokument w word lub czymś co widzi windzianą
polską stronę kodową, zaznacz całość, wpakuj do schowka i zapodaj do OO
- powinno być OK.
Ja to ćwiczę cały czas i tylko przy tabelach może się wywalać struktura
dokumentu, natomiast czysty tekst zawsze OK.

Inna metoda - nieco upierdliwa lecz skuteczna, gdy prosta zmiana
czcionek nie likwiduje a tylko zmniejsza ilość krzaków: wiadomo jaka
literka powinna być w danym miejscu - kopiujesz krzak i pakujesz go do
"szukaj", dajesz "zmień na" i wpisujesz polską literkę (WŁAŚCIWĄ) z
opcją wszystkie- przeleci cały dokument powie ile zmian i zapyta czy
wykonać - Ty jesteś Panem i decydujesz:)
Niestety tak trzeba kolejno dla każdej polskiej literki.
Do wyszukiwania nie polecam wybierać krzaków ze słów typu żołądź
lub gżegżółka, gdyż się pop...

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >