Re: Memory leaki w mozilli?

Autor: Grzegorz Szyszlo <znik_at_wbc.lublin.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 12:59:55 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Wlasnie zauwazylem cos ciekawe - mam 512 MB RAM... Monitor wyswietla 18
> wolnego. Zamknalem mozille i mam 231.
>
> Chodzilem po skomplikowanych stronach, ale je wylaczylem - zostala tylko jedna,
> bardzo prosta... Mzoilla hcuyba powinna zwalniac zasoby, a tego nie robi... Czy wy tez
> sie na cos takiego natkneliscie?

tak, i to nie jest problem mozilli w wersji dla OS/2, tylko mozilli jako takiej.
mi na osie mozilla tez sukcesywnie zezerala coraz wiecej ramu. teraz na linuxie
mam 192MB ramu, z czego mozilla po tygodniu niezamykania potrafi zezrec calosc.
oczywiscie wycieki sa wypychane na swap, ale ten blad jest bardzo uciazliwy.

znik.