Re: Problemy z instalacj ą

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 00:15:53 MET DST

"Radosław Dąbek" <radoslaw.dabek@energo-inwest.com.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Po raz pierwszy instaluje Warp 4 i mam spory problem.
> Po skopiowaniu plików instalatora z dyskietek po restarcie czarny ekran i
> zwis.
> Co może być przyczyną.

Tak jak Wojciech zaznaczył dajesz nam zbyt mało informacji na temat tego
co i gdzie zwisa. Ten system jest bardzo wrażliwy na sprzęt, niektóre
absurdalne konfiguracje działają w windowsie, przykład z swojego własnego
doświadczenia - możesz zupełnie spokojnie używać uszkodzonej pamięci z
windą, dw zwisy więcej na godzinę i tak nie zmienia statystyki windowsa,
oesowi za to nie pozwala to zainstalowac sie w ogole.
Ale spróbuj bez muzyki np z ustawieniami nie na auto... może coś jest
niedoustawione?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564