Re: Problemy z instalacją

Autor: Wojciech Gazda <gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 21:52:20 MET DST

Radosław Dąbek wrote:
> Witam !!
> Po raz pierwszy instaluje Warp 4 i mam spory problem.
> Po skopiowaniu plików instalatora z dyskietek po restarcie czarny ekran i
> zwis.

> Co może być przyczyną.

Napisz więcej szczegółów, po której dyskietce, co widać na ekranie, itp.

Jeśli próbujesz na P4, to przyczyną może być "probe" dla sterownika karty
dźwiękowej ESS18-cośtam. Pisałem tu info. na ten temat - przeszukaj archiwum
Google, może pomoże...

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *