Re: Re: Moe gupie pytanie , ale do serwera z os2 s jakie  antywirusy?

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 06:13:01 MET DST

Jan Waliszewski wrote:

> OS/2 i OS/400 to w oczywisty sposób różne systemy operacyjne (jeden dla
> pecetów, drugi dla IBM-owskiej platformy midrange dla większych
> przedsiębiorstw), a co do wirusów pod OS/2 używam na serwerze Norman Antivirus
> (dla wykrywania wirusów, które mogłyby zaszkodzić windowsowym stacjom
> roboczym).

Czyli masz podobne obserwacje do moich.

Ostatnio zaiwrusowana płytka z dokumentami, która natychmiastowo
wykładała wszystkie windzianki, u mnie spokojnie chodziła, poza jednym
plikiem - tym wzbogaconym, nawiasem mówiąc najważniejszym.
Wirus był pod 95 i nijak nie pozwalał na otworzenie pliku - po prostu
wywalał sesję, meldując error niesamowity 386:)
Plik był tekstowy, a dane potrzebne, więc wlazłem do niego przy pomocy
FC i wydłubałem to co mnie interesowało przy pomocy prostej opcji szukaj
i niejako przy okazji podałem autora wzbogacenia - był zapisany na samym
końcu - ostatnia aktualizacja.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >