Re: OO i PDF

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 08:23:50 MET DST

Ninik wrote:

> mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> A nie wiesz skąd pochodzi..? Była cała piosenka, tylko zamiast winda było
> atari ;)

> Tak właśnie, nawet te dokumenty mają kodowanie swoje, OO prawdopodobnie
> daje iso1 a powinien utf lub iso2.

> Działa tam wszytsko, nawet mam polski słownik i mi poprawia błędy. Problem
> jest tylko z eksportem, możliwe że gdzieś jest zaszyta opcja o kodowaniu w
> opcjach, ale nie wiem gdzie, dlatego też pytam :/

> Zapisz jako nie ma w opcjach do PDF'a.

> Nie - nie możesz, chyba że przepuścisz przez ocr.

I po poprawkach zapiszesz jako nowy?:))
Czyli nie jest to pełny edytor PDF, a dostawka do OO.
Jak już pisałem - nie mam OO, lecz upierał bym się na podaniu mu tekstu
w postaci obrazu - nie zmieni w nim strony kodowej.
Pisałeś, że spaprał ładnie ustawione literki - postaraj się podać mu
obraz utworzony innym narzędziem, tak aby nie wiedział jak poprzestawiać
jego struturę - musi zobaczyć obraz i nic więcej.
Pytanie jaką postać obrazu trawi... i co zrobi ze stroną zeskanowaną.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >