Re: OO i PDF

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 09:04:24 MET DST

Ninik wrote:

> Hmmm, ale ja chce napisać dokument który ma stać się pdf'em i puścić tego
> dopiero w świat. Trzeba mi pro prostu eksportu na pdf'y a ten wydaje mis
> ie że ma kodowanie iso-8859-1.

No to mamy problema:(( - ktoś nie zapodał przetwarzaczce na PDF, że mogą
być inne strony kodowe.
A jak OO traktuje obraz? - pole tekstowe w większości edytorów jest
traktowane jako obraz...- może tu nie zobaczy co mu podtykasz:))

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >