Re: GaduGadu pomocy

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 11:53:23 MET DST

Bartosz Tomasik <ihsiak@REMoVECAPS2.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Jeszce nie odebrałem... ale, za to uruchomilem swojego

To powiedz proszę co mam z nim zrobić - dziś wypełnia się plan mojego
brata z lotniskiem więc byłaby okazja do deportacji tego komputera z
tamtąd. Wolę Ci go jednak dać, bo szósty komputer w domu mi tak
nienajbardziej potrzebny a szkoda mi sprzedawać go.

> (duch Warpstock'u pomógł :)), problem w tym, że dla odmiany piep* się z GCC,
> bo żadne nie chce działać jak powinno (ani to od innotek'a ani to z
> unixos/2,

Hmmmm, ale uruchomiałeś swojego nowego? Widziałem jakieś pliczki z
loaderami i podobnymi na SC ostatnimi dniami. To coś pomogło? Czy
właściwie kontakty z Warpstocka? :)

> sprobóję jeszcze wrócić do starej wersji)
> Co do GG, było na sieci kiedyś javove - trzeba poszukać.

Hmmm. a powiedz jaki problem masz?

Może zapomniałeś o pewnym ustawieniach?

REM *** GCC 3.2.1 ***
SET C_INCLUDE_PATH=q:/programy/dev/gcc/include
SET LIBRARY_PATH=q:/programy/dev/gcc/lib
SET
CPLUS_INCLUDE_PATH=q:/programy/dev/gcc/include/cpp;q:/programy/dev/gcc/inc
lude
SET PROTODIR=q:/programy/dev/gcc/include/cpp/gen
SET OBJC_INCLUDE_PATH=q:/programy/dev/gcc/include
SET GCCLOAD=5
SET GCCOPT=-pipe
SET INFOPATH=q:/programy/dev/gcc/info
rem SET EMXBOOK=emxdev.inf+emxlib.inf+emxgnu.inf+emxbsd.inf
rem SET HELPNDX=emxbook.ndx

BTW: leć sobie na mozilla.org w dziale jak robić buildy mozilli - tam jest
ładny opis jak instalować gcc :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564