Re: GaduGadu pomocy

Autor: Bartosz Tomasik <ihsiak_at_REMoVECAPS2.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 09:50:00 MET DST

Użytkownik Ninik napisał:
> "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo@teamos2.org.pl> nakombinował(a) coś
> takiego:

>[...]
> Bartkowi sprezentowałem komputer ;) Może to coś pomoże?

Jeszce nie odebrałem... ale, za to uruchomilem swojego (duch Warpstock'u
pomógł :)), problem w tym, że dla odmiany piep* się z GCC, bo żadne nie
chce działać jak powinno (ani to od innotek'a ani to z unixos/2,
sprobóję jeszcze wrócić do starej wersji)

Co do GG, było na sieci kiedyś javove - trzeba poszukać.

pOSdrawiam
Ihs