Re: Wykrywanie OS/2 - zmieniane U-A

Autor: Wojciech Gazda <gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 19:27:01 MET DST

Ninik wrote:
> Hubert Gajewski <publicACTUAL_YEAR@NOSPAMhubertgajewski.com>
> nakombinował(a) coś takiego:

> Przy tym to również jedyny sposób na stworzenie wielojęzycznego dokumentu
> :) Niestety jednak podstawowe ale co do unikodu to jego składanie - w
> swobodnym codziennym pisaniu używam jednakz wykłego kodowania iso2 do
> robienia stron - gdybym podczas pisania zawsze miał pamiętać dokładnie co
> i jak któą literkę przedstawić za pomocą unikodu to by mnie chyba pocięło
> ;) to dobre jest jednorazowo kiedy tekst można łatwo skonwertować do
> [...]

Korzystając z procesora XML piszę źródło w ISO, procesor XSLT mieli to w
UTF-8, a wypluć może w czymkolwiek - co mu brakuje w docelowym chrsecie
zstąpi encjami typu &oacute;.

Nie ma sensu (IMHO) babrać się w ręczne rzeźbienie HTML-u - samo się zrobi.

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *