Re: Wykrywanie OS/2 - zmieniane U-A

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 19:06:34 MET DST

Hubert Gajewski <publicACTUAL_YEAR@NOSPAMhubertgajewski.com>
nakombinował(a) coś takiego:
> Ale całkowiecie różni się od poprzednich. Grupuje wiele sposobów
> kodowania w jeden. Jak wygodny jest unicode przekonałem się robiąc
> projekt ze statystykami, przy okazji niektórych języków przeglądarek.

Przy tym to również jedyny sposób na stworzenie wielojęzycznego dokumentu
:) Niestety jednak podstawowe ale co do unikodu to jego składanie - w
swobodnym codziennym pisaniu używam jednakz wykłego kodowania iso2 do
robienia stron - gdybym podczas pisania zawsze miał pamiętać dokładnie co
i jak któą literkę przedstawić za pomocą unikodu to by mnie chyba pocięło
;) to dobre jest jednorazowo kiedy tekst można łatwo skonwertować do
danego formatu kodowania i zapomnieć o nim, w przypadku stale
aktualizowanego seriwu to jednak nie ma sensu moim zdaniem, bo pociąć się
idzie ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564