Re: Wykrywanie OS/2 - zmieniane U-A

Autor: Wojciech Gazda <gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 20:05:46 MET DST

Hubert Gajewski wrote:
> mbs napisał(a):
>
> [...]
>
> Tak, coś takiego reguluje WAI ( http://www.w3.org/WAI/ ) Za konfigurację
> serwera odpowiada administrator strefa.pl. Tej strony nie da się
> odczytać np. w Netscape 1.1 i starszym, MSIE 2.0 i starszym, żadnej z
> wersji Mosaic. Nie ma tu znaczenia czego użyję do budowy strony. W
> najstarszych przeglądarkach zawsze widać ten napis "test" serwowany
> przez serwer albo przeglądarka w ogóle nie może nic wyświetlić.

Prawdopodobnie, asekurancko, to właśnie na serwerze jest ustawiony ten
niesczęsny "Test" dla starych przeglądarek.

Jest możliwa jszcze inna rzecz: "name based virtual hosts". Baaaardzo stare
przeglądarki tego nie obsługują. Stawiałbym raczej na to - starym
przeglądarkom podstawia się pierwszy vhost zdefiniowany w konfiguracji, a w
tymże jest "test".

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *