Re: Wykrywanie OS/2 - zmieniane U-A

Autor: Hubert Gajewski <publicACTUAL_YEAR_at_NOSPAMhubertgajewski.com>
Data: Mon 31 May 2004 - 19:43:25 MET DST

mbs napisał(a):

> Na tej stronie toczyliśmy niedawno dyskusję na temat niewłaściwej budowy
> szeregu stron internetowych i nie tylko. Brak zgodności wersji HTML,
> czy języka java, w żadnym przypadku nie powinien skutkować brakiem
> możliwości odczytu strony. Jeżeli zaś sytuacja taka występuje jest ona
> efektem czyjejś niekompetencji.

Tak, coś takiego reguluje WAI ( http://www.w3.org/WAI/ ) Za konfigurację
serwera odpowiada administrator strefa.pl. Tej strony nie da się
odczytać np. w Netscape 1.1 i starszym, MSIE 2.0 i starszym, żadnej z
wersji Mosaic. Nie ma tu znaczenia czego użyję do budowy strony. W
najstarszych przeglądarkach zawsze widać ten napis "test" serwowany
przez serwer albo przeglądarka w ogóle nie może nic wyświetlić. Powodu
nie znam. Spróbuję pomęczyć admina. To jedyne co mogę w tym momencie zrobić.

--
   \\|\/|// [Hubert Gajewski Online] [ http://www.hubertgajewski.com ]
  <  @  @  >[WAP] [ http://wap.hubertgajewski.com ]    [gg] [#2802626]