Re: GCC + rozmiar plik ó w?

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 23:15:23 MET DST

Wojciech Gazda <gazda@fema.wywalto-krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Podejrzewam, że gcc Innoteka używa STLPort-4.x. STLPort-4.x ma z kolei swoją
> własną, jakoby bardziej efektywną implementację <iostream>, a co za tym
> idzie musi co nieco dolinkować. Przeraża mnie tylko ILE tego jest.

Zapytałem na forum innoteka.. Odpowiedź brzmiała tak że dołączane są
"pliki symboli" to dla debugu. Można sobie to wyłączyć opcją -s,
rzeczywiście zostało mi już jedynie 200kB dla hello world'a i to już jest
to co idzie dla iostream'a. W linuxie jest wprawdzie 15kB, ale tam po
prostu biblioteki te są w systemie..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564