Re: Mozilla

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 17:43:12 MET DST

mbs@granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
> Zmień powiedzonko - prosty to jest futerał na cepy a badziewie może być
> zakręcone:))

eee tam :)

> Zassałem Mozillę 1.1 macaroni; Mozillę 0,91 US i Firebirda0.6,
> Idąc za Twoją radą zaciągnę liska.

Mozilla aktualnie to jest 1.7, nie wiem z jakiej okazji wydarłeś taką
starą. Panda mała (nie lisek, czy ogniolisek) to to samo co ognioptak
tyle, że pewna firma wcześniej miała nazwany tak swój projekt i z powodu
gryzienia się nazw trzeba było zmienić, to po prostu nowsza wersja. Co do
pośpieszania, to załaduj sobie moduły na start, bedzie wczytywac sie
szybciej potem i lepiej dzialac :)

> U mie jak narazie na 64MB jest beznadziejnie - wlecze się jak mokra
> szmata:((

Niestety te programy maja swoje wymagania, w erze tak taniej pamieci mozna
sobie pozwolic na taka rozpuste, choc szkoda.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564