Re: Mozilla

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 13:07:33 MET DST

Ninik wrote:

> mbs@granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
>
> Cośty za wersję sobie zdarł, najbardziej liteowa to firefox, takie prawie
> proste jak badzIEwie.. ;)

Zmień powiedzonko - prosty to jest futerał na cepy a badziewie może być
zakręcone:))

Zassałem Mozillę 1.1 macaroni; Mozillę 0,91 US i Firebirda0.6,
Idąc za Twoją radą zaciągnę liska.

> Na początku było wobec tego dużo dyskusji, pamiętaj że mozilla nie ładuje
> sobie w systemie 90% modułó, dlatego tak wolno się uruchamia i musi mieć
> swoje. Koncepca była taka że rpzede wszytskim przenośność i uniwersalność,
> pamięciolubność za to wybaczono gdy ceny pamięći zrobiły się śmieszne..
> Tak np na 128MB ramu mozilla chodzi już bardzo ładnie. Na 32 nie było znów
> tak tragicznie też.

U mie jak narazie na 64MB jest beznadziejnie - wlecze się jak mokra
szmata:((

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >