Re: GCC + rozmiar plików?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 23:43:41 MET DST

Ninik wrote:
> Witam,
>
> Mam do napisania kilka programów z c++, zacząłem więc sobie spokojnie,
> main z 3 linijkami, powoli konstruuję klasę właściwą, właściwie nic
> klas, i co? Plik mi się kompiluje ładnie, tylko zdziwiło mnie jakiego
> rozmiaru się zrobił?! Przecież to ma 4MB! Eee... Jak na kod który nie
> zajmuje jeszcze nawet jednego bajta to jest rozmiar dość groźny?
> Program się oczywiście wykonuje, jednak wolałbym żeby zajmował w
> kilobajtach wykonywalny plik..

Pewnie Ci statycznie linkuje całego STL-a z przyległościami :-(
Ale czy da się coś na to poradzić...?

> BTW: jak się włącza jakąś optymalizację? Oczywiście mowa o najnowszym GCC
> od innoteka..

PS. Program w C++ skompilowany w Open Watcomie 1.1 (jakieś 1500 linii) ma...
56kB. Ale jeszcze nie kompilowałem niczego z STL-Port, więc się to może
zmienić :-(

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *