GCC + rozmiar plik ó w?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 17:21:45 MET DST

Witam,

Mam do napisania kilka programów z c++, zacząłem więc sobie spokojnie,
main z 3 linijkami, powoli konstruuję klasę właściwą, właściwie nic
klas, i co? Plik mi się kompiluje ładnie, tylko zdziwiło mnie jakiego
rozmiaru się zrobił?! Przecież to ma 4MB! Eee... Jak na kod który nie
zajmuje jeszcze nawet jednego bajta to jest rozmiar dość groźny?
Program się oczywiście wykonuje, jednak wolałbym żeby zajmował w
kilobajtach wykonywalny plik..

BTW: jak się włącza jakąś optymalizację? Oczywiście mowa o najnowszym GCC
od innoteka..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564