Re: Impress i animacje w innych formatach

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 00:25:36 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> BArdzo chetnie, tyle ze nie mam notebooka. Korzystam z cudzego, na ktorym nie ma
> egzotycznego systemu.
>
> Kiedys przywloklem wlasnego stacjonara - ale teraz mam chlodzenie wodne z
> zewnetrznym akwarium, wiec jest to trudne ;)
>
> Zrobilem sobie bootwalny CD OS/2 z desktopem w ladnej rozdzielczosci ale... niestety
> lotus tak zrobil freelance, ze player na takim systemie nie pojdzie :(
Nie próbowałem tej opcji, ale RSJ ma coś co wygląda na programik do
robienia dysków botowalnych. Nie próbowałem, bo zanim się z tym
zapoznałem zaczęło udawać głupa, że niby nie może znaleźć ścieżki
dostępu do siebie samego - takie durne zabezpieczenie w wersji 5.1.
Znalazłem jednak datę, przy której, gdy trzeba - ja robię z niego
głupa:)

--
Mariusz Baszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >