Re: Impress i animacje w innych formatach

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 00:19:51 MET DST

On Wed, 19 May 2004 00:10:08 +0200 (MET DST), mbs wrote:

> Właściwie to dlaczego tak kombinujesz - nie lepiej wziąść notebooka pod
>pachę i pokazać lamerom jak sprawuje się egzotyczny system?

BArdzo chetnie, tyle ze nie mam notebooka. Korzystam z cudzego, na ktorym nie ma
egzotycznego systemu.

Kiedys przywloklem wlasnego stacjonara - ale teraz mam chlodzenie wodne z
zewnetrznym akwarium, wiec jest to trudne ;)

Zrobilem sobie bootwalny CD OS/2 z desktopem w ladnej rozdzielczosci ale... niestety
lotus tak zrobil freelance, ze player na takim systemie nie pojdzie :(