Re: Java - ktra i gdzie

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 20:46:46 MET DST

Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield.pulapka-org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Pisało sie 'pod przeglądarkę' jeśli się było tfurcą. Rzecz w tym, że
> jeśli ktoś chce, żeby jego strona była zawsze taka sama wszedzie, to
> niech omija HTML z daleka.
> Normalnu ludzie potrafili jakoś robić dobre strony.

Zdecyduj się może wreszcie - albo html jest do tego żeby wszędzie wyglądał
tak samo, albo żeby zawsze inaczej. HTML to tylko język, interpretacja
jego zależy od przeglądarki, ale powinna być możliwie taka sama, znaczy
zgodna z w3c, a nie wewnętrzną głupotą przeglądarki.
Dlaczego uważasz, że pisząc zgodnie z najnowszymi standardami nie można
pisać dobrej strony?

> A własnie chodzi o to, żeby NIE KONTROLOWAĆ.

Czego nie kontrolować? po to są elementy języka, żeby je wykorzystywać.
Jak chce osiągnąć jakiś efekt to go osiągam. Chce mieć tabelkę na 200px to
ją mam taką. Co w tym złego?
W złym tonie jest sztrm okienek, ewentualnie cookies.

> I masz juz wylot za okienko.

To był przykład, opderwany od całości. Do tego nie znasz zawartości więc
nie możesz powiedzieć czy akurat tego treść nie wymagała.

> Z CSS łatwiej można spieprzyć.

Wymachując piłą motorową też łatwo sobie krzywdę zrobić, ale bynajmniej
fajniej się nią ścina drzewa.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564