Re: Java - ktra i gdzie

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_oldfield.pulapka-org.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 19:11:00 MET DST

On Wed, 12 May 2004 12:41:28 +0000 (UTC), "Ninik"
<ninik_at_dominik.kei.pl> wrote:

>W czasie html'a 3.2 jeszcze właśnie pisało się pod przeglądarkę,
>oczywiście z czasem zrozumiano dlaczego i po co są wytyczne w3c i dlatego
>przeglądarki zaczęły mądrzeć, duży tu wkład w zmianę polityki miała
>mozilla, która jest odzwierciedleniem standardu, chwilę później również
>przeglądarki oparte o khtml zaczęły dążyć w stronę w3c.

Pisało sie 'pod przeglądarkę' jeśli się było tfurcą. Rzecz w tym, że
jeśli ktoś chce, żeby jego strona była zawsze taka sama wszedzie, to
niech omija HTML z daleka.
Normalnu ludzie potrafili jakoś robić dobre strony.

>Dalej przypominam Ci, że rozmawiamy o tym który standard jest lepszy i
>dlaczego, nie o tym kto i jak może go spierniczyć, bo przykładowo nożem
>też możesz kroić chleb i zabijać.
>Kontrolować mogę wszystko co mi jest potrzebne właściwie.

A własnie chodzi o to, żeby NIE KONTROLOWAĆ.

>Nie, nie powinno się tak stać. Najważniejsze elementy są ustalone,
>przykładowo masz blok i nadajesz mu klasę:
>
>div.blok {
> position: absolute;
> top: 20px;
> left: 30px;
> width: 200px;
> height: 700px;

I masz juz wylot za okienko.

>O tym Ci już mówiłem, wszystko można spieprzyć jak się tylko chce, chodzi
>jednak o to by pisać jak najwygodniej, jak najlepiej, jak najszybciej i
>jak najbardziej elastyczniej. Z css jest nie tylko wygodniej, ale i lepiej
>odzwierciedla rzeczywistość.

Z CSS łatwiej można spieprzyć.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688