Re: Java - ktra i gdzie

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 10:20:59 MET DST

Ninik napisał(a):
mbs@granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
> Dobra - jak już posałem uważam, że wiesz swoje - napisz artykulik o
> HTML: co, jak, gdzie i dlaczego, lecz proszę nie przeginaj w stronę
> nowinek.
> Obiektywnie opisz co dobre, co niebezpieczne itd, a będziemy wdzięczni.

Znaczy tu? Lekcje HTML'a?
Wiesz ogólnie jeśli chcesz mogę Ci napisać co dokjładnie mi się podoba i
dlaczego, sam używam html 4.01 Transitional albo strict + xhtml (raczej
strict), a do wszystkiego obowiązkowo css2. Jak chcesz to mogę Ci rozpisać
co, gdzie jak i dlaczego.

Nie lekcje, choć tych nigdy nie za dużo - raczej jaka jest i z czego wypływa przewaga tych narzędzi o których piszesz nad tradycyjnymi i sprawdzonymi.
Jak dotychczas całkiem dobrze sobie radzę ze starymi i nie jest mi pilno przesiadać się, ale dobrze wiedzieć co w trawie piszczy.
OS/2 jest systemem z którym bawię się od jego powstania i interesuje mnie jak można w nim coś usprawnić.  Teoretycznie pracuję na Warpie 4, lecz w praktyce jest znacznie pozmieniany i odpowiada wersji 4. Sądzę, że nie tylko system można poprawiać, ale i boki takie właśnie jak obsługa stron www.
Właśnie zakończyłem kopiowanie HDD i spokojnie mogę zmienić maszynkę na nieco szybszą i z większym RAM.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
 < OS/2: Logic, not magic >