Re: Java - ktra i gdzie

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 02:43:02 MET DST

Ninik wrote:

> mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
>
> Najpierw poinstaluj wszytsko inne innotek'a. Powoli trzeba się liczyć z
> tym, że coraz więcej rzeczy nie będzie dało się zainstalować na os/2 ver
> 3.0..

To fakt - Runtime wlazł, ale Java nie chce się zainstalować.
Lecz to ich problem - nie potrafią zrobić dobrego instalera i nie
testują programów jak należy, a jednocześnie nie doceniają babci"3":))
Wiele rzeczy przeznaczonych pod "4" chodzi bez problemu w Warpie-3. Jak
będę miał troszkę więcej czasu, to pobawię się tym.
Teraz jednak, przydał by się namiar na Javę "nie aż tak najnowszą".

Nawiasem mówiąc fajnie się szuka Jawy np. na stronach Netscape.
dajesz szukaj javaos2 - czyli wiadomo, że nie masz nowej jawy, niby
widać, że coś się znalazło, lecz jednocześnie stara poczciwa szkapa2
zgłasza sto pięćdziesiąt tysięcy błędów jawy:))
- bardzo inteligentna stronka:))

Jest jakiś problem z przekierowaniem zamiłowanego muzealisty do
podstrony, która obsłuży go w stylu retro?
- bez krasnoludków majtających tym i owym?
- ano nie ma!
- trzeba tylko dopisać jedną linijkę - i oczywiście zachować poprzednią-
starą wersję strony.

Przepraszam jeszcze jedno jest konieczne - pomyśleć...

Gdy przeglądam szereg "nowoczesnych" stron, przeraża mnie ilość zbędnego
materiału nie b ędącego żadną informacją - wręcz szumu informacyjnego.
Przypomina mi się wtedy stary dowcip Pietrzaka:
ruszyliśmy pełną parą - 90% poszło w gwizdek:))

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >