Re: sieŠ

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 03:06:40 MET DST

mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
> Bez bicia się przyznam, że sieć to mi swego czasu zrobiono.
> Teraz przyszło mi podłączyć Warpa 3 do sieci postawionej na linuksie

Co w tym trudnego.. hmmm?

> - jak to wykonać żeby zbytnio nie bolało ?
> Jak, co i w jakiej kolejności należy podłubać, żeby łaskawie ruszyło?
> Jeżeli można prosić o więcej info niż siedzi na Teamie.

Najpierw MPTS - tam ustawiasz protokoły i kartę sieciową, potem
konfiguracja zadanych protokołów.

> Po wstępnych próbach mogę tylko powiedzieć, że aktualna karta sieciowa
> 3com-Etherlink_3 - teoretycznie jest wykrywana przez MTPS, lecz żaden
> protokół nie jest akceptowany.

Co znaczy nie jest akceptowany? Dodajesz kartę i pod nią podpinasz
protokoły które dodatkowo możesz pokonfigurować sobie jeszcze.
Gdzie się zatrzymujesz?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564