sieŠ

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 06:34:43 MET DST

Bez bicia się przyznam, że sieć to mi swego czasu zrobiono.
Teraz przyszło mi podłączyć Warpa 3 do sieci postawionej na linuksie

- jak to wykonać żeby zbytnio nie bolało ?

Jak, co i w jakiej kolejności należy podłubać, żeby łaskawie ruszyło?
Jeżeli można prosić o więcej info niż siedzi na Teamie.

Po wstępnych próbach mogę tylko powiedzieć, że aktualna karta sieciowa
3com-Etherlink_3 - teoretycznie jest wykrywana przez MTPS, lecz żaden
protokół nie jest akceptowany.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >