Re: Odbijanie się literek w ssh

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 23:09:46 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Mogę Ci podesłać terminfo, które spreparowałem specjalnie pod os-owy ssh.
>
> Skompilujesz to sobie pod Linuxem na który się logujesz i ustawisz TERM=os2.
> A nóż będzie widelec?
> W każdym razie mogę normalnie pracować z programami używającymi curses (joe,
> make menuconfig, mc, less, pine, pkgtool, itp.), bez chec, jaj,
> nakładającego się tekstu, chaotycznie skaczącego kursora i temu podobnych
> "atrakcji".

Hmmm, a wcześniej miałeś to samo co ja jak rozumię?
Podeślij, zobaczę i to.

> PS. Niektórzy radzą TERM=vt220 ale u mnie jakoś nie działało zadowalająco...

No właśnie u mnie też nie chciało działać..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564