Re: Odbijanie się literek w ssh

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 22:04:08 MET DST

Ninik wrote:

> Witam was
>
> Zmuszony ostatnio korzystam z ekg przez ssh. Mam jednak z tym taki problem
> który mocno denerwuje. Otóż literki na konsoli "odbijają się" - pozostają
> dopóki nie nadpiszę ich innymi, a jest to raczej mocno wkurzające bo
> czasem nie idzie nic przeczytać... Najgorzej jest jak zmieniam okna w ekg
> - wtedy zostaje mi zawartość poprzedniego, ogólnie straszny syf.
>
> Ktoś się z czymś takim spotkał? Najnowsze SSH mam, więc co może być
> przyczyną?

Mogę Ci podesłać terminfo, które spreparowałem specjalnie pod os-owy ssh.

Skompilujesz to sobie pod Linuxem na który się logujesz i ustawisz TERM=os2.
A nóż będzie widelec?
W każdym razie mogę normalnie pracować z programami używającymi curses (joe,
make menuconfig, mc, less, pine, pkgtool, itp.), bez chec, jaj,
nakładającego się tekstu, chaotycznie skaczącego kursora i temu podobnych
"atrakcji".

PS. Niektórzy radzą TERM=vt220 ale u mnie jakoś nie działało zadowalająco...

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *