Re: ostrzezenie przed jfs

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 10:22:19 MET

Leszek KUBRAK wrote:
> Tak słucham waszej gadaniny od kilku(nastu) dni i się zastanawiam : ja mam niesamowite
> szczęście czy wy strasznego pecha. Używam JFS-a od kiedy oficjalnie jest dostępny.
> Nigdy nie miałem z nim problemów. Wczoraj padł mi UPS wyłączając zasilanie komputera,
> na którym jest między innymi MySQL z bazą zawierającą ponad 20 mln rekordów, plik z główną
> tablicą ma ponad 2 GB. I nic. Po podłączeniu zasilania komputerek wstał i pracuje.
> Ale od zawsze przestrzegam jednej podstawowej zasady : OS/2 to najlepszy program
> do testowania sprawności sprzętu.

Nic tylko się podpisać wszystkimi kończynami. Jeśli sprzęt jest sprawny
i użytkownik nie popełni jakiejś głupoty (nie powiem, mi też się zdażyło
parę razy ;-)) to to po prostu pracuje i nie ma z tym żadnych problemów.
U mnie w firmie od dziesięciu lat chodzi IVR na jakimś pentiumie z OSem
  jeszcze w wersji 3, nawet zbytnio nie łatany. Gdyby nie kilka
przeprowadzek i zmian w drutologii to mógłby mieć uptime rzędu tych 10
lat. ;-)

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_DRZEWO.free.polbox.pl
WORK: Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl