Re: OS/2 Warp 3 eng

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 03:00:52 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> Dla pełnej jasności : bez problemu będzie rozdzielał, natomiast z wielkimi problemami
> będzie działał z Neostradą, jeżeli modem jest typu USB.
> Leszek KUBRAK

Nie ćwiczyłem neostrady, lecz z całą pewnością wersję angielską można
zamienić na polaką używając fixa 32 i uzupełnić o MPTS - wszystko do
pobrania ze stron IBM. Czy będzie problem z modemem pod USB - są
niemieckie oszukiwaczki - działają dla wielu urządzeń (np. skanery USB)-
poszukać warto ostatnio widziałem je na hobbesie.
Czyli zassać opis zawartości hopbbesa, off line przeczytać gdzie i co
siedzi, a następnie zassać i zainstalować.
A nawiasem mówiąc jak by tak podłączyć kompa przez routerek to neostrada
łaskawie pójdzie pod OS/2 ?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >