Re: Przenosiny z dysku na dysk

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 13:40:15 MET

On Mon, 26 Jan 2004 13:21:22 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Aha, czyli partycjonuje sam...

No niestety, ale jeżeli chcesz zmieniać rozmiary partycji...

>Powiedz mi jeszcze, co robi sysinstx, bo nie mam go jakos w systemie... I czy nie ma
>znaczenia, ze plyta instalacyjna jest niezafixowana, etc.?
>Rozumiem, ze to samo moge zrobic na partycjach niesystemowych?

SYSINSTX to odpowiednik DOS-owego SYS, wpisuje odpowiednią zawartość do BOOT sectora.
Ten przepis dotyczy WSZYSTKICH partycji, oczywiście niesystemowe bez zabawy SYSINSTX.

>i jeszcze jedno... az wstyd mi pytac ;) A gdybym podobna rzecz chcial zrobic z moim
>niebootowanym od 1.5 roku linuxem, to pewnie dfsee... ale mzoe jakas rada?

A nie wiem, nie znam Linuxa.

Leszek KUBRAK
info_at_infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932