Re: Przenosiny z dysku na dysk

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 13:22:53 MET

On Mon, 26 Jan 2004 13:12:59 +0100 (MET), Leszek KUBRAK wrote:

>Uruchamiasz system z płyty instalacyjnej,

Aha, czyli partycjonuje sam...

>jak tylko jest to możliwe przechodzisz
>do linii poleceń, dzielisz dysk na partycje, a następnie tajemnym
>
>xcopy x:\*.* c:\ /h/o/t/s/e/r/v
>
>gdzie X to STARY dysk kopiujesz system. Potem tylko sysinstx C:
>i sześciopak dla mnie :-))))

Powiedz mi jeszcze, co robi sysinstx, bo nie mam go jakos w systemie... I czy nie ma
znaczenia, ze plyta instalacyjna jest niezafixowana, etc.?
Rozumiem, ze to samo moge zrobic na partycjach niesystemowych?

i jeszcze jedno... az wstyd mi pytac ;) A gdybym podobna rzecz chcial zrobic z moim
niebootowanym od 1.5 roku linuxem, to pewnie dfsee... ale mzoe jakas rada?