Re: RSJ i CD-kurde...

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 17:48:21 MET

On Tue, 20 Jan 2004 18:36:44 +0100 (MET), mbs wrote:

>OK wywalę i zobaczymy. RSJ uruchamia, a właściwie ujawnia CD dopiero po
>włączeniu cdwctl.exe, który odpala moim zdaniem cd atach.exe - ten ma
>jakieś zaklęcia, które muszę rozpoznać, gdyż wyjaśnienie pojawiające się
>na ekranie jest mętne.
>A tak nawiasem- to tak ma być? - że CD jest widoczne dopiero po
>uruchomieniu RSJ?
>--

W przypadku użycia LOCKCDR napęd jest widziany tylko i wyłącznie po jego zamontowaniu
przez RSJ-a. Natomiast przy nastawach takich, jakie Ci podałem kilkanaście dni temu napęd
jest widziany pod jedną literką jako zwykłe CD i pod drugą po zamontowaniu jako nagrywarka.

Leszek KUBRAK
info_at_infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932