subtitles.. moze troche out of topic

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 07:07:26 MET

Jestem troche nei na czasie, bo w zasadzie nie ogladam filmow na komputerze, ale
sciagnalem sobie pewien obcojezyczny w celach edukacyjnych. Bylo napisane, ze
"with english subtitles", ale jest to czyste avi... Czy to oznacza, ze ma on gdzies w
srodku zakodowane napisy, czy mnie nabrano i ich nie ma, bo powinny byc w
osobnym pliku tekstowym?

Jezeli w srodku, to jak je uzyskac? wvgui przy subtitles ma "none"...