Re: Open Office 1.1 wersja beata :))

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 16:43:01 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Mam !!! I nawet działa. Otworzyłem kilka dokumentów z mikroworda z dużymi
> tabelami i ciekawym formatowaniem i nie było żadnego problemu.

Mój również chodzi o dziwo za dobrze. Jedynym lekkim wkurzaniem jest to że
menu mi za szybko znika jak jadę po nim kursorem.
Teraz pytanie inne, wie ktoś gdzie szukać polskiego słownika do niego?
Fajnie by było... ;))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564