Re: pare pytan poczatkujacego ;-)

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_oldfield.org.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 10:20:12 MET

On Sun, 21 Dec 2003 19:12:03 +0100, glappo <glappo_at_banita.pl> wrote:

>juz chyba w tej dziedzinie doszedlem co i jak w miare, co tyczy nazwy
>'otoczenei sieciowe' to mialem na mysli jak dobrze wiesz siec oparta na
>smb/ netbios

No to masz przecież na pulpicie połaczenia i tam całą sieć netbiosową.

>te roznie w tcp/ip to cos inaczej sie konfiguruje?
>co tyczy "otoczenia sieciowego", wiem ze drazni nazwa z win9x ale nawet
>pod linuksem tak nazwywam "to" czyli siec smb
>chyba ze o jakos wieksza rozniece niz nazwa chodzi, to chetnie poczytam

Jesli chodzi o zasoby innych komputerów, to mocno inaczej. Poszperaj w
połączeniach :)

>byla w polsce sprzedawana?
>z ciekawosci spytam kiedy i za ile mniejwiecej? (ciekawosc)

Była, od 1996 roku do.... Hmm.. nie wiem do kiedy. Leszku, może Ty
pamietasz?

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688