Re: pare pytan poczatkujacego ;-)

Autor: glappo (glappo_at_banita.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 19:12:03 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> PMView.

dzieki, przyjemny programik ;-)

> Nie ma czegoś takiego jak 'otoczenei sieciowe'. To nie windoewsy.

juz chyba w tej dziedzinie doszedlem co i jak w miare, co tyczy nazwy
'otoczenei sieciowe' to mialem na mysli jak dobrze wiesz siec oparta na
smb/ netbios

> Obsługa sieci TCP/IP niewiele, otoczenia sieci nie ma.
te roznie w tcp/ip to cos inaczej sie konfiguruje?
co tyczy "otoczenia sieciowego", wiem ze drazni nazwa z win9x ale nawet
pod linuksem tak nazwywam "to" czyli siec smb
chyba ze o jakos wieksza rozniece niz nazwa chodzi, to chetnie poczytam

> Wersja 4-ta.

byla w polsce sprzedawana?
z ciekawosci spytam kiedy i za ile mniejwiecej? (ciekawosc)