Re: Neostrada w OS/2

Autor: Miklewicz Marek (miklewicz.NOSPAM_at_eranet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 21:29:23 MET

> A tak z ciekawości ile czekałeś na aktywację ?
> Bo słyszałem już na ten temat horrory.

bardzo szybko w ciagu tygodnia mialem wszystko zalatwione , a umowe
podpisalismy dopiero w momencie jak puscili sygnal i skrosowali kable. Ale
tez wlasnie slyszalem ,ze czekaja bardzo dlugo co poniektorzy, moze dlatego
mi sie udalo tak szybko, ze mieszkam w malej miejscowosci i tam centrala nie
jest przeciazona