Re: skad wziac os2?

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 12:31:37 MET

Ninik napisał(a):

> Jak już to byś przeczytał, że niestety wersji oficjalnej eCS nie ma za
> bardzo do ściągnięcia w wersji demo, niektórzy zarejstrowani otrzymali
> pocztą demo eCS :/ Do tego w sieci o tym cisza, germańce dostali dstatnio
> do jakiegoś pisemka, momentalnie wyrosło troszku programów na ten system
> made by niemiec ;) Jednak i tego dema nie ma jak znaleźć. A szkoda bo tak
> właściwie dziwi mnie nieustannie fakt jak łatwo obejść zabezpieczenie dema
> ;)

O ile wiem, płytę demo może wygenerować każdy użytkownik pełnej wersji
eCS
wykorzystując obecną na płycie wersję RSJ. Jestem użytkownikiem OS/2, a
nie eCS,
ale te informacje wielokrotnie pojawiałały się na newsgrupach
angielskojęzycznych.
Zainteresowanym pozostaje się uśmiechnąć do użytkowników eCS o
wygenerowanie dysku demo.

                                  Jan N. Waliszewski