Re: cholerna Java

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 11:04:58 MET

Jan Waliszewski wrote:
> I to jest chyba najbezpieczniejsze podejście, chociaż wymaga czasami
> trochę dodatkowej pracy, ale likwiduje większość potencjalnych
> konfliktów.

Tak też uczyniłem. Na razie jest dobrze, choć build Javy 1.3 mam stary
chyba z 2000 roku a nowszego chyba nie będę miał bo mi ważnośc SC
wygasła i serwer ibm-a mnie goni. W każdym razie wszystko co ma działać
to działa, choć tak swoja drogą trochę mnie drażnią te trzy wersje
jednocześnie na dysku.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_DRZEWO.free.polbox.pl
WORK: Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl