Re: Pad JFS - ratunku!

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 14:41:22 MET

Marek Wojciechowski <mapson_at_pg.gda.pl> napisał(a):

> DFSee niestety jeszcze nie naprawia JFS-a. Są jakieś małe narzędzia na
> hobbesie i jednej z ruskich stron.

Widzialem Jrescuera - platny niestety i chyba tylko potrfi odtowrzyc pliki z
JFSa, co mnei nieurzadza, bo dostep potrafie uzyskac... Chyba niestety skonczy
sie tak, ze bede musial od poczatku zalozyc partycje. Problem polega na tym,
ze nie mam gdzie zgrac plikow z JFSu, zeby pozniej je na niego nagrac :(