Re: out of topic: zalety usb

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 16:45:52 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> No moglibysmy toczyc akademicka dyskusje :) Dla mnie zalezta memory sticka
> jest jego kompaktowosc

Memory sticka? Przecież to jest duże jak kobyła.. Mały jest conajwyżej
Memorystick DUO. Z tego co pamiętam to up to 512MB ;) Jednak zauważ jakie
to drogie? Do tego musisz mieć czytnik do tego ;) Więc opdada to
wielokrotnie ;) A cena to na prawdę tragedia, za 512MB masz coś 800zł
AFAIR.

> - w sumie nie wiem, jak wygladaja dyski USB i jak bardzo sa dporne na
> noszenie... Jezeli rownie odporne to masz racje... ale
> dyski zazwyczaj nie sa przeznaczone do noszenia...

To jest takie urządzenie wielofunkcyjne. Ma swój ekranik, najczęściej
ceikłokrystaliczny, ale też są z ekranikami kolorowymi (można wtedy
oglądać fotki). Do tego ma to zintegrowany czytnik kilku kart pamięci -
conajmniej CF - do tego często wszelkie inne :) Główne zastosowanie tego
ustrojstwa to jest przegrywanie fotek z kart w aparatach - bierzesz taki
dysk i do tego jeszcze aparacik powiedzmy z 128MB pamięci - kiedy się
kończy podczas wyjazdu to w chwili zgrywasz wszystko na dysk (wkładasz w
zintegrowany z tym czytnik i urządzenie zgrywa samo :) - i spokój. Jak
wspominałem na tym dysku możesz trzymać cokolwiek - niektóe pozwalają
urządzonka na odsłuchiwanie mp3, mają wyjścia na tv, pozwalają oglądnąć
zgrane zdjęcia i takie tam...

Jak chcesz dowiedzieć się więcej o tym to takie coś nazywa się databank :)
Za kilka dni mogę Ci dać adres stronki o tych urządzeniach :)

aha, dysk... tam się wkłada dysk taki jak w laptopie ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564