Re: out of topic: zalety usb

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 13:27:49 MET

Ninik wrote:
> "Bartosz Tomasik" <bart2_at_asua.NOSPAM.org.REMOVE.pl> nakombinował(a) coś
> takiego:

> Oby się spopularyzowało, na razie za byle 64MB wołają sobie okropną kasę,
> nie mówiąc o jakichś większych fajniejszych. Sam pewnie stanę się
> właścicielem 40GB na USB - no fajne, ale kosztuje to tyle co przyzwoity
> komp.

niektorzy uzywaja jako pamiec przenosna dlugopisu, inni zegarki, a ja
... uzywam aparatu foto :) wazne by wybrac taki, ktory w kompie jest
widziany jako dysk.

> Zapewne nie potrzebuje to to sterownika ;>

ech. to cos jest podlaczone tylko do zasilania i masy :)
samemu mozna zrobic. nalezy tylko przeczytac ile mocy
mozna pobrac z gniazdka USB. Bo USB zostalo tez przewidziane
do zasilania malych urzadzen.

> Wiesz - w życiu to tak bywa - ludzie potrafią wykazać się albo niebywałą
> inteligencją albo niebywałą siłą.. ;)

zwlaszcza w przypadku "bezsilnych kobiet".
nie wiem kto rozglasza bzdury typu "slaba plec" :)))

znik.