Re: out of topic: historia glupoty ludzkiej, czyli ku przestrodze

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 13:34:13 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Patrzac na ceny to... Mysle ze PCI moze miec syndrom SIMMow - ktore w pewnym
> momencie, jak sie odpowiednio postarzaly, staly sie dosc drogie. Tak samo plyty pod
> K6... Raczej kupie jak najtansze AGP...

Rozejrzyj się za G400, czasam udaje się okazyjnie kupić. Mi się swego
czasu udało na giełdzie dopaść G400 DualHead 32MB za 100pln. A szukałem
jej właśnie w związku z problemem nowej płyty która nie obsługiwała juz
AGPx2 więc moja stara G200 musiała pójść w odstawkę. G400 ma AGPx4 wiec
powinna pasować, a jakość obrazu jest jak zwykle matroxowa. No i
oczywiście o niebo szybsza. Co ciekawsze obraz jest znacząco lepszy i
ogólnie szybciej działa na driverze SNAP, niż na oryginalnym matroxowym. ;-)

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_DRZEWO.free.polbox.pl
WORK: Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl