Re: Po awarii

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 16 Nov 2003 - 06:57:32 MET

Artur Alinowski wrote:

> No właśnie, krytyczny jest ten co jakiś czas. ;-)
> System w końcu jest domowy, więc robienie codziennego przyrostowego jest
> przerostem formy nad treścią, a odtwarzanie systemu z backupu majacego
> dwa - trzy tygodnie...
> Jeśli się nic nie działo w międzyczasie to ok można, ale jak się zrobiło
> parę zmian to już trochę szkoda wracać do starej wersji. Lepiej godzinke
> pogrzebać w systemie i doprowadzić go do stanu używalności ręcznie. ;-)

To fakt. Wysypać ręcznie też można - parę razy to wykonałem, lecz wtedy
zawsze miałem zapasik na CD. Ręcznie robiłem mu przeróżne manipulacje z
podmianą plików fixa wersji angielskiej na polską - trawi taki manewr,
gdyż akurat te pliki w kolejnych fixach w większości nie są modyfikowane
:)

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >