Re: Po awarii

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 16 Nov 2003 - 06:50:33 MET

Artur Alinowski wrote:

> Zbankrutował bym na płytki. ;-)
Albo stracisz kilka zł albo czas na grzebanie. Zgłoszony problem z
plikami, polega w Twoim przypadku na tym, że nie masa kopii zapasowej i
kombinujesz jak koń pod górę, żeby powstawiać pliki systemowe na swoje
miejsce. Pic polega na tym, że jak pisałem system sam może wiele z nich
sam znaleźć, jeżeli tylko zadeklarujesz ścieżkę dostępu do katalogu w
którym umieścisz zguby - celowo pisałem o config.sys, który z założenia
jest w głównym katalogu, lecz jak go wywalisz to i tak OS wystaruje,
dobierając sobie config z plików archiwalnych:))
Jeżeli wypadły pliki jakichś programów to już mniej ciekawe - programy
potrafią się upierać jak baby...:)

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >