ES1371

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 23:49:25 MET

Witam

Miałem kiedyś taką kartę i wywalczyłem z nią. Dopiero pisali pod nią
sterowniki itd.. Teraz przyszło mi jednego kompa uposażyć w os/2 i znów
walczę. Mam trzy wersje sterowników i żądna nie chce mi zaskoczyć.
Jednak z nich (UniAudio) ładuje się, wskazuje na kartę - mówi które
przerwanie itd, ale jeśli użyję kartę to np PM123 lub Z! stają w miejscu i
nie wykazują życia.
Inna sprawa jest z oryginalnymi sterownikami od es1371 - mam dwie wersje.
Zachowują się tak samo - przy starcie nic nie wypisują na ekran (wiec nie
wiem ja im idzie), a przy włączeniu ich pojawia się komunikat że nie
znaleziono urządzenia...

Kiedyś udało mi się zainstalować tą kartę, teraz nie, o czym zapominam że
nie chce mi zaskoczyć to? Próbowałem ją przekłądać do innych slotów nawet
ale nic nie pomaga.. :/

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564