lacznosc os2 warp4 i win nt 2003

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 11:14:34 MET DST

czesc. mam taki jeden durny problem. wczesniej czy pozniej kazdy moze
sie z tym zderzyc.

w os/2 warp4 jest os2 peer. chodzi on na IPX. na IP zdaje sie
nie potrafi. robi on mi jako serwer w lanie, podlaczaja sie do niego
inne osy, i wingroze 95/98.

niestety pech chcial ze musze z tym ozenic windowsa nt 2003.
jak go ustawic zeby w swej laskawosci zauwazyl zasoby osa?
zna ktos na to lekarstwo?

jak nie bedzie innego wyjscia, to skonczy sie na sambie. ale wtedy
os bedzie mi niepotrzebny :(

znik.